רותי שרון - נעים להכיר
רותי שרון, מומחית לכלכלת המשפחה

כבר מעל עשר שנים שאני בשטח, יועצת ומלווה משפחות המחפשות מענה לדילמות כלכליות ומשפחות המצויות בתהליכי התייעלות כלכלית, מרצה ומנחת סדנאות לקהל הרחב ובמגזר העסקי,

פרסמתי עשרות מאמרים  ואני מתראיינת תדירות על ידי אמצעי התקשורת.

הרציתי באופן קבוע מטעם גופים פיננסיים מובילים, ואני כותבת תכנים בנושאי חינוך פיננסי עבור מספר בנקים.

במהלך השנים ליוויתי מאות משפחות בתהליכי התייעלות כלכלית ובקבלת החלטות בצמתי חיים קריטיים בהצלחה רבה, ברגישות ואמפתיה. 

הייתי ממייסדי איגוד היועצים והמאמנים לכלכלת המשפחה בישראל וחברת הוועד המנהל במשך מספר שנים.

כיום אני מנהלת את תחום הכספים בעמותת אקדם, עמותה לקידום ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי במודיעין.

מילאתי תפקידים בכירים בתחומי השיווק, פיתוח עסקי ופיננסיים בחברות אינטל וטבע כ-17 שנה.

בעלת תואר ראשון בכלכלה וסטטיסטיקה ותואר שני במנהל עסקים.

בוגרת קורס יועצים לכלכלת המשפחה, ואף לימדתי בו תקופת מסויימת.

בוגרת קורס יועצי משכנתאות.

סיימתי קורס יועצים עסקיים של תפנית, האוניברסיטה הפתוחה.

נשואה ואמא לשלושה בני נוער, חלקם תאומים...


אשמח להכיר גם אתכם!




ידיעות מודיעין

רותי שרון ממודיעין, מומחית לכלכלת המשפחה, לא מתרגשת מהמצב כשברקע הדיונים על תקציב המדינה וגזירותיו, ובעוד פרשת "ריקי כהן מחדרה" עדיין מכה גלים, היא טוענת שבעזרת התנהלות כלכלית אחראית ותכנון לטווח ארוך, אפשר להילחם במינוס מספקת צרור של עצות למשפחות מעמד הביניים וממליצה לכם להתחיל לחשוב על הפנסיה.
 

"עושה לכם חשבון"

מודיעין ניוז

עבור רובנו, אוברדרפט הוא שם של מחלה כרונית, ועם כסף יש לנו מערכת יחסים סבוכה ונפתלת. רותי שרון, יועצת לכלכלת המשפחה, מסכימה שאמנם כסף הוא לא הכל בחיים, אבל עם מודעות ותכנון נכון יכול להיות לנו ממנו קצת יותר.
"כסף הוא דבר מאוד אמוציונלי", אומרת רותי שרון, "אנשים מכניסים לזה את הכל. אבל כסף הוא בסך הכל אמצעי תשלום". בעבודתה, מנסה שרון לעשות בדיוק את זה: להחזיר את הכסף לתפקידו המקורי כאמצעי, ולהביא לכך שאנחנו ננהל אותו ולא שהוא ינהל אותנו.

60-70% מהמשפחות בארץ, אומרת שרון, נמצאות באוברדרפט. "הקטע הזה של האוברדרפט בבנק הוא המצאה ישראלית. בבנקים אמריקנים פשוט לא מאפשרים זאת. באוניברסיטה אפשר ללמוד כלכלה, כלכלת מקרו, מיקרו, אבל אף אחד לא מדבר על כלכלת הבית. כך יוצא שאנו יוצאים לחיים בלי כלים מתאימים, ועם המון פיתויים מסביב. אנשים מתקשרים אלי, והמשפט הראשון שהם אומרים זה 'אנחנו באובר, אבל אנחנו ממש לא מבזבזים'. הם לא נוסעים לחו"ל, לא הולכים למסעדות, ולא מבינים למה הם נמצאים במינוס".

הייעוץ שנותנת שרון עוזר לבדוק את כל חלקי הפאזל שמרכיבים את ההוצאות וההכנסות המשפחתיות, ולהרכיב מהם תקציב מאוזן שמתאים להתנהלות השוטפת ואף נותן מענה לצרכים העתידיים של המשפחה.

Go Back  Print  Send Page
© כל הזכויות שמורות לרותי שרון   info@ruthsharon.co.il   |   054-4323526   |  עמק האלה 18 מודיעין                                                                                      Design: Edna Ricklin's Studio