רותי שרון - "פנינו אלייך כשקיבלנו סכום כסף גדול מתנה"

"פנינו אלייך כשקיבלנו סכום כסף גדול מתנה"

רותי שלום

פנינו אלייך כשקיבלנו סכום כסף גדול מתנה. התלבטנו מאד כיצד להשתמש בו – מצד אחד רצינו להנות מהכסף, ומצד שני לא נראה לנו נכון לחסל את הכל, כשיש לנו משכנתא והלוואות. באופן מפתיע, למרות שלשנינו תואר שני, נראה היה שהבלגן בניירות שלנו חוגג, ובסופו של דבר לא היתה לנו תמונה מדויקת של מצבנו הכלכלי. כמו כן נראה היה שיש לנו עודף ביטוחים ופנסיות, שבסופו של דבר לא ידענו מה הם באמת מבטחים.


המפגש אתך שינה את סדר הדברים – הבנו מהם סדרי העדיפויות שלנו בטווח הקצר והארוך, וכיצד באפשרותנו לשפר את ההתנהלות הכלכלית היומיומית שלנו. ייעלנו את הביטוחים שלנו, הפנסיה והמשכנתא, השתמשנו בכסף בתבונה, ועכשיו אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות כדי לא לחיות באובר.
 
שנינו מאד מאד מודים לך על התהליך החשוב שעברת אתנו. ובעיקר להחמיא לך, שאת מיטיבה לזהות את הנקודות הרגישות בצד השני, ומקפידה לתרום את תרומתך באופן ברור ומובן גם למי שאינו כלכלן, וברגישות רבה.

תודה
ד. וש., רעות

אפריל 2008


 

 

© כל הזכויות שמורות לרותי שרון   info@ruthsharon.co.il   |   054-4323526   |  עמק האלה 18 מודיעין                                                                                      Design: Edna Ricklin's Studio